2013年9月24日 星期二

Deep Love

Deep Love Line Dance     
Choreographer : Tina Chen Sue-huei, Taiwan (Oct 10)
Music: Grup Hepsi by Ask Sakizi Tamami
Descriptions: 64 count - 4 wall - Beginner/Intermediate level line dance

編舞者Demo

Music (MV)


Seni sildim telefon defterimden
Adinin üstünü hep karaladim
Yüzüne görmekten cok sikildim
Nereye gitsem pesimdesin sen
Üf üff siktin artik
Sabrimi tasirdin artik
Sakiz gibi yapistin da
Tadimi kacirdin artik
Üf yeter üff üff yeterYoksa sen..
Ask sakizi misin?
Ayrildik sana anlatamadim
Kactim kactim kurtulamadim
Bir türlü silemedim aklimdan
Biktirdin düsemedin yakamdan
Ask sakizi misin?
Ask sakizi misin?
Seni sildim telefon defterimden
Adinin üstünü hep karaladim
Yüzüne görmekten cok sikildim
Nereye gitsem pesimdesin sen
Üf Üf siktin artik
Sabrimi tasirdin artik
Sakiz gibi yapistin da
Tadimi kacirdin artik
Üf yeter üff üff yeter
Yoksa sen..
Ask sakizi misin?
Ayrildik sana anlatamadim
Kactim kactim kurtulamadim
Bir türlü silemedim aklimdan
Biktirdin düsemedin yakamdan
Ask sakizi misin?
Ayrildik sana anlatamadim
Kactim kactim kurtulamadim
Bir türlü silemedim aklimdan
Biktirdin düsemedin yakamdan
Kacirdin..(Dördünü?) Kacirdin
Kacirdin..(Dördünü?) Kacirdin
Kacirdin..(Dördünü?) Kacirdin
Kacirdin..(Dördünü?) Kacirdin
Ask sakizi misin?
Ayrildik sana anlatamadim
Kactim kactim kurtulamadim
Bir türlü silemedim aklimdan
Biktirdin düsemedin yakamdan
Ask Sakizi misin?
Ayrildik sana anlatamadim
Kactim kactim kurtulamadim
Bir türlü silemedim aklimdan
Biktirdin düsemedin yakamdan
Ask Sakizi misin?
Ayrildik sana anlatamadim
Kactim kactim kurtulamadim
Bir türlü silemedim aklimdan
Biktirdin düsemedin yakamdan
Aski Sakizi misin?
ASK SAKIZI MISIN?